Rugaciune


Preot ILARION ARGATU
(1913 – 1999)

Voi ii mai invatati pe copiii vostri sa se roage?

ALIVE

Ieri am primit prin e-mail cateva randuri atat de frumoase, incat as vrea sa le impartasesc cu voi.

Este o rugaciune care cuprinde esenta a ceea ce suntem cu adevarat si refuzam sa fim de cele mai multe ori, a ceea ce suntem meniti sa facem si uitam, in mare parte din timp.

Tot de cele mai multe ori insa, constientizarea si intentia sunt cele care deschid noi drumuri in fata noastra , asa ca poate fi suficient, momentan, sa ne lasam sufletele patrunse de cele scrise mai jos:

“Iarta-ma, Doamne:

  • pentru tot ce puteam sa vad si nu am vazut!
  • pentru tot ce puteam sa aud si nu am auzit!
  • pentru tot ce puteam sa simt si nu am simtit!
  • pentru tot ce as fi putut sa inteleg si nu am inteles!
  • pentru tot ce puteam sa constientizez si nu am constientizat!
  • pentru iertarea pe care as fi putut…

Vezi articol original 315 cuvinte mai mult

3 thoughts on “Rugaciune

  1. Foarte frumos!
    Sigur ca da! NOi punem mare accent pe rugaciune, doresc ca ai mei copilasi sa creasca intr-o familie armonioasa, credincioasa, in care sa auda cat mai des despre Dumnezeu.
    Pentru mine, viata traita pe pamant fara Dumnezeu, nu ar avea nici un rost. Nu sunt fanatica, ci realista. Vreau ca si copiii mei sa-l cunoasca pe Dumnezeu de mici.

    • Foarte frumos, iti multumesc! Nici eu nu sunt fanatica religioasa (nici macar o practicanta ferventa a religiei…), insa, ca si tine, cred in Dumnezeu si in importanta educarii copiilor in spiritul iubirii de Dumnezeu!

      • Eu sunt o credincioasa practicanta 🙂 si lucrul acesta vreau sa se vada in faptele si in vorbele mele :).
        Oricum, felicitari pentru articol…prea putin ne gandim astazi la puterea rugaciunii….

Lasă un răspuns

