Copii și mame

 Ideea acestui proiect mi-a venit in momentul in care am avut in mână o cutie transparentă de ambalaj de la un avion de jucarie. De când am descoperit spuma modelatoare simt ca se pot face foarte multe lucruri frumoase cu ajutorul ei (acest tip de plastilină are proprietatea de a se lipi pe orice tip de suprafaţă, iar prin uscare rămâne liptă pe acea suprafaţă, putând astfel fi folosită la decorarea diverselor obiecte). Aşadar, am îmbracat cutia transparentă in floricele, iarba, nori, copaci cu flori modelate din această plastilina speciala, pentru a acoperi ceea ce era scris pecutie (initial am dorit să dezlipesc şi să lucrez totul în interior, dar pentru că nu s-a putut am recurs la aceasta metodă).
   Am modelat apoi un coşuleţ cu ouă din plastilina simplă pe care le-am îmbrăcat în spumă modelatoare. Am modelat şi un iepuraş căruia i-am dat în grijă coşuleţul, caţiva puişori tot din plastilină precum si un iepuraş mai mic, alb. Am aşezat totul…

Vezi articol original 82 de cuvinte mai mult

2 thoughts on “

  1. Draga mea, bine ai venit printre prietenii nostri, iti multumim pentru aprecieri si pentru cuvintele frumoase. Acest tip de plastilina se gaseste in librarii sau supermarket dar si pe internet , pe site ul celor de la Daco. Spor la modelat si la joaca!

Lasă un răspuns

