Idei pentru mămici şi copii

Postarea asta e una care se aduna de mult timp în mine, însă abia acum am găsit cuvintele potrivite s-o scriu, poate și pentru că săptămâna asta e Școala altfel și am primit și poze de la Ziua internațională Down și asta m-a făcut să mă gândesc cu atenție la ce înseamnă să fii altfel și mi-am amintit de cartea Tobias, elefănțelul colorat, un elefănțel, așa cum se declară singur, altfel.

Am primit această carte de Crăciun de la Vali şi Dante, prin bunăvoința autoarei, Claudia Groza, și este o carte care m-a încântat și pe mine și i-a plăcut și Elizei.

Cartea spune povestea lui Tobias, un elefănțel care, într-o unanimitate aproape totală de elefanți gri și posibil utopici elefanți albi, este diferit: are corpul albastru, urechile roz și trompa și coada albe. S-ar putea să-l știți pe Tobias – este acel copil care stă…

Vezi articol original 418 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

