Cele 10 porunci pentru părinți – Ed Young


floridemandarin

DSCF4401

Cred că fiecare părinte ajunge câteodată la dilema: oare mi-am crescut cum trebuie copii? Sau am procedat bine în disciplinarea și educarea lor? Sau …oare cu ce am greșit în educația lor de au ajuns așa copiii mei? Resursele materiale nu reprezintă factorul principal în educarea copiilor noștri, și de multe ori nici cantitatea mare de informație pe care încercă să o furnizăm copiilor noștri.

Ed Young ne ajută să vedem 10 puncte importante care trebuiesc respectate în creșterea copiilor noștri, și care ne ajută să nu dăm greș! Recunosc că la început citind titlul mi s-a părut puțin cam ermetic și simplist: doar 10 porunci? Într-o zi normală petrecută cu copilul meu trebuie să-i fac observație de cel puțin 20 de ori să nu facă una ori alta! Cartea a fost o provocare pentru mine și conținutul ei mi-a schimbat percepția despre multe lucruri!

Scrisă într-un limbaj simplu și…

Vezi articol original 301 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

