Vreau să-l ajut pe Moş Crăciun


Haideti si voi, sa-l ajutam pe Mos Craciun, implicandu-ne in campania ZURLI in care ii invatam pe copiii nostri generozitatea! Impreuna cu fetita mea, Claudia-Maria-Stefania, in varsta de 7 ani, vrem sa-i facem un cadou fetitei B. Florina Marina, 4 ani, care-si doreste Papusa, geaca, trening, dulciuri.
Vom depune pachetul la punctul de colectare, în zona de joacă ZORKY PLANET de la etajul 2 al AFI PALACE Cotroceni.

Idei pentru mămici şi copii

La Eliza la grădiniţă se organizează pentru al doilea an consecutiv Shoebox, un eveniment la care fiecare copil va decora o cutie de pantofi şi va da Moşului la serbare pentru a fi trimisă mai departe spre copiii mai puţin norocoşi. Dacă la voi în grădiniţă/şcoală nu se organizează un astfel de eveniment, şi vreţi să vă învăţaţi copilul ce înseamnă să dăruieşti şi copiilor la care Moşul nu prea ajunge, puteţi participa la iniţiativa celor de la Zurli.

Eu am ales-o pe N. Alexia care îşi doreşte un iepuraş (sper că unul de pluş), o trusă medicală pentru păpuşi şi dulciuri. Voi pe cine alegeţi? Dacă sunteţi din alt oraş şi vreţi să faceţi asta pentru copiii din Centrul comunitar Sfantul Vasile, îmi puteţi expedia mie cutia şi o duc eu la centrul de colectare, nedesfăcută, exact aşa cum am primit-o de la voi şi vă trimit…

Vezi articol original 392 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

