Petrecere la piscină pentru copii


Daca nu mai aveti idei pentru petrecerile copiilor, va inspira Laura, pe care o felicit pe aceasta cale!

Idei pentru mămici şi copii

Acum ceva vreme am fost în vizită la o doamnă în vârstă care tocmai se întorsese dintr-o şedere mai îndelungată la fiul ei în Canada. Mi-a arătat poze cu nepoata ei (în vârstă de 9 ani), printre care şi poze de la petrecerea aniversară a acesteia, petrecere care avusese loc la o piscină. De atunci mi s-a aprins un beculeţ şi nu s-a mai stins. Am dat căutare pe google în disperare după „petrecere la piscină copii”, „piscină acoperită copii” şi tot aşa, dar nu găseam ceea ce căutam eu – un complex/o piscină care să organizeze petreceri pentru copii cu bălăceală şi eventual să aibă şi o sală unde să le poţi da copiilor un tort/un suc după aceea, că parcă nu e petrecere fără tort şi suc sau măcar câteva gustări.

În ultimă instanţă (deşi mai e mult până la ziua Elizei), am pus întrebarea pe facebook. Am…

Vezi articol original 599 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

