De ce merită să se bucure profesorii că începe un nou an școlar?


Felicitari dascalilor autentici! Va iubim si pretuim!

Simona-Elena Bernat

E dimineață și în Zorilor se văd încă urme de ceață. M-am trezit cu gândul că se apropie începutul de an școlar. Un șir întreg de gânduri se aglomerează peste culoarea neagră și spuma aburindă a expresso-ului pe care îl savurez în această dimineață…

Dacă aș fi elev, cu excepția faptului că mi-e dor de colegi și poate de vreun cadru didactic, de ce m-aș bucura că începe școala? Dar dacă aș fi profesor aș mai simți că merită ce fac și că mă bucur autentic că am din nou ocazia să acționez? Greu de spus. Aș fi destul de confuză de diversele modificări de articole de lege, metodologie, regulament de funcționare? Aș fi împovărată de rapoartele și situațiile care mi se cer? Aș fi îngrijorată că elevii vin fără chef din vacanță și că oricum am aflat din rezultatele ultimului test PISA că sunt cei mai nemotivați din Europa?…

Vezi articol original 658 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

