PRO – Limba germana pentru copii


De ce limba germană?

  • Este cea mai bună investiție pe care o pot face părinții în viitorul copiilor lor
  • Este una dintre cele mai căutate și bine plătite limbi străine de pe piață
  • Numărul vorbitorilor reali de germană este în scădere, iar piața este în creștere
  • Este mult mai bine cotată ca engleza, franceza sau spaniola
  • Creează deschidere către oportunități educaționale occidentale

De ce acum?

  • Este o limbă care se învață mult mai ușor la vârste fragede, din cauza pronunției dificile și a structurii gramaticale complexe
  • Expunerea timpurie la o limbă străină ușurează învățarea ulterioară
  • Copiii bilingvi se exprimă mai bine chiar și în limba maternă, sunt mai creativi, se concentrează mai bine, iar creierul lor îmbătrânește mai târziu – arată studii recente
  • Celor mici le va fi mult mai ușor să învețe ulterior engleza – cele două limbi sunt înrudite, iar engleza este mult mai simplă

Învățăm complet

  • Învățarea cea mai eficientă stimulează principalele 3 simțuri: vizual, auditiv, chinestezic
  • Jocul este o componentă principală a tuturor lecțiilor, pentru că îi antrenează pe copii să participe activ și cu plăcere la procesul de învățare
  • Copiii sunt încurajați să descopere singuri și să învețe unul de la altul prin activități de echipă

Ce mă recomandă?

  • Vorbesc limba germană la nivel matern (C2) încă din copilărie, față de majoritatea profesorilor din prezent care au învățat germana mult mai târziu (liceu / facultate) la nivel de limbă străină
  • Îi pot învăța pe cei mici pronunția corectă a limbii, lucru neglijat până și în grădinițele sau școlile cu predare în limba germană
  • Folosesc o metodă de predare modernă, bazată mult pe joc și pe descoperire, care îi atrage pe copii
  • Cursurile sunt la un preț accesibil, tarifele putând fi negociate în funcție de specificul fiecărei instituții

Cine sunt?

  • Am început să învăț limba germană în familie, la vârsta de 3 ani, iar apoi am studiat limba germană matern la grădiniță, școală, facultate și master
  • Am absolvit Colegiul German Goethe din București (2007), în calitate de șefă de promoție și Academia de Studii Economice București, secția de administrarea afacerilor în germană (în 2010 licența cu nota 10 și în 2012 masterat, tot cu nota 10)
  • Am lucrat din primul an de facultate numai pe posturi în limba germană și am avut foarte mult contact cu nativi din Germania și Austria
  • Am început să lucrez cu copii din anul doi de facultate (2008) și am experiență de predare atât în after school-uri (3 ani), cât și în cadrul orelor particulare (5 ani)
  • În ultimul an, mi-am rafinat propria metodă de predare a limbii germane cu rezultate foarte bune

Oferta este pentru afterschool-uri si centre educationale din Bucuresti.

Lasă un răspuns

