Despre mame…


Mama

Un articol foarte bun, dar… nu ratati nici comentariile!!!

madeleinetinteiablog

martire Francisco-Leiro-Pesadelo-.jpg

Mă obosesc foarte tare mamele românce, în speță, care nu sunt sănătoase. Și nu mă refer la sănătatea medicală, că pot fi foarte sănătoase din acest punct de vedere. Mă refer la sănătatea mentală, emoțională, sănătatea spiritului, maturitatea care ar trebui să le caracterizeze. Am cunoscut doar două mame sănătoase în toți anii mei de existență. Nu am să le numesc aici, dar cert este că, deși nu sunt mamă- și vreau să mă rog lui Dzeu nici să nu fiu, dacă e să fiu ca majoritatea-pot spune cu certitudine că mamele românce(merită realizată o analiză statistică, totuși, eu mă refer doar la experiența mea) sunt mame bolnave prin definiție. Cu riscul de a-mi jigni mamele din listă, vreau să enumăr doar câteva dintre trăsăturile caracteristice care parcă aduc mamele pe același nivel de atitudini și comportamente.

  1. Martirismul. Pe locul I stă, tronând pe un jilț imens, martirismul. În virtutea…

Vezi articol original 1,302 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

