A inceput scoala! Sau nu.


O familie minunata are curajul sa spuna ”adio” unui sistem de invatamant de mult depasit

4 ÎN AVENTURĂ

Unul dintre baietii cu care am colaborat acum multi ani la trupa Hi-Q avea o vorba care devenise pentru noi, ceilalti, sursa de amuzament din cauza ca el o zicea foarte des, la fel ca aceia care spun o injuratura, din reflex. Ii placea sa spuna ca „viata e complexa si are multe aspecte”. Acum, gandindu-ma la perioada in care noi am luat decizia si la reactiile celor din jurul nostru imi vin in minte exact acele cuvinte deoarece regasesc intelepciunea din spatele lor, chiar daca baiatul respectiv folosea vorba in situatii care nu aveau nicio legatura cu ea.

Ne-am lovit de prejudecati si stim ca e abia inceputul unui lung sir de provocari atat din partea societatii cat si din partea necunoscutului care ne asteapta. Dar nu ne temem. Suntem impreuna, toti trei, in aceasta decizie si e una asumata.

Am retras-o  pe Sofia de la scoala. De tot…

Vezi articol original 1.262 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

